, , , , , , , ,

Menys sal i menys greix

Imatge-de-la-campanya-en-caA Carnisseria Seli ja fa temps que estem aplicant una política de reducció del contingut de sal i de greix en determinats productes, seguint les peticions dels nostres clients i les tendències gastronòmiques que evolucionen paral·lelament als gustos dels consumidors.

Ara, a final de mes, es farà la presentació d’una campanya de reducció de sal i greix a la seu del Gremi de Carnisseris i Xarcuters Artesans de les comarques gironines, a Monells, el proper 28 de maig, a les 5 de la tarda. Es tracta d’una campanya a la que els carnissers s’hi poden acollir voluntàriament i en aquesta presentació se’n faran públiques entre els agremiats les condicions i els detalls concrets. La finalitat de la campanya és aconseguir els objectius de reducció de sal i greix que marca la Unió Europea.  Carnisseria Seli s’acollirà a aquesta campanya ja que és consistent amb la política de producte que duem a terme, de potenciar l’elaboració pròpia, amb producte de proximitat i d’alta qualitat, amb elaboracions buscant allò que ajudi a seguir una dieta més saludable per als nostres clients.

La reunió de Monells servirà de punt de partida de la campanya que ha impulsat Cedecarne a tot l’estat espanyol. Cedecarne va signar un conveni amb l’Agència Espanyola de Consum i Seguretat Alimentària i Nutrició, per engegar una campanya entre els professionals de la carnisseria-cansaladeria-xarcuteria de tot l’Estat per aconseguir els objectius de reducció de sal i greix que recomanen les institucions europees.

La presentació anirà a càrrec del coordinador de l’Escola d’Oficis de la Carn, Josep Dolcet, que informarà dels aspectes més rellevants de l’estudi i de la posada en marxa de la campanya. Igualment, detallarà les pautes que hauran de seguir les empreses que vulguin acollir-s’hi. Finalment, resoldrà tots els dubtes que puguin plantejar els presents sobre la iniciativa.